مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دختر این بار در تهران

By | ۱۴۰۱-۱۱-۲۵

همزمان با تجمع خانواده‌های دانش‌آموزان مسموم شده در قم، ویدیوها و گزارش‌هایی از تهران نیز منتشر شده که مسموم شدن دانش‌آموزان دختر در این شهر را نشان می‌دهد.

در یکی از ویدیوهای منتشر شده که مربوط به مدرسه‌ای در منیریه تهران است، حضور آمبولانس‌ها و ماموران پلیس دیده می‌شود در حالی که دانش‌آموزان آسیب دیده روی زمین در حیاط مدرسه نشسته‌اند.

دختران دانش‌آموز می‌گویند نیروهای پلیس حتی قبل از اورژانس در مدرسه حاضر شدند و با تهدید از دانش‌آموزان و دیگر افراد خواستند محل را ترک کنند.

روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران با تایید مسمومیت دانش‌آموزان در این مدرسه مدعی شده این اتفاق به دلیل استفاده دانش‌آموزان از اسپری حشره کش در فضای کلاس روی داده است.

آموزش و پرورش تهران گفته حدود ٣٠ دانش آموز در این رویداد دچار مشکل تنفسی شدند که این امر موجب ایجاد استرس شدید در میان دانش آموزان شد.

در ادامه  گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران آمده دانش آموزان از فضای کلاس خارج شده و تعدادی از آنها که دچار استرس شده بودند توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

مسمومیت سریالی دختران دانش‌آموز از آذرماه آغاز شد و تاکنون دست‌کم ۱۴۰ دانش‌آموز دختر در قم در حداقل ۱۵ مورد مسمومیت سریالی راهی مراکز درمانی شده‌اند. آخرین آن‌ها نیز مسمومیت ۳۷ دانش‌آموز در روز یکشنبه ۲۳ بهمن بود.

مسمومیت دانش آموزان در مدارس دخترانه قم و این بار تهران به گمانه‌زنی‌هایی در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی دامن زده مبنی بر اینکه نیروهای افراطی شیعه که مخالف تحصیل دختران هستند دست به این اقدام زده‌اند.

مجتبی ذوالنوری، نماینده قم در مجلس هم گفته که ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان امنیتی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *