پخش سکه میان اعضای تیم ملی فوتبال جام جهانی قطر «در اتوبوس» بعد از دیدار با رئیسی

By | ۱۴۰۲-۰۳-۰۶

در حالی که رسانه‌ها در ایران از پخش «۶۰۰ سکه طلا» بین اعضای تیم ملی فوتبال ایران و کادر فنی و مدیریتی پیش از برگزاری جام جهانی قطر خبر داده بودند، مدیر رسانه‌ای تیم ملی اصل خبر توزیع سکه میان ملی‌پوشان فوتبال بعد از دیدار با ابراهیم رئیسی را تأیید کرد.

محسن معتمدکیا در گفت‌وگو با یک برنامه زندۀ تلویزیون حکومتی ایران گفت اعضای تیم ملی قبل از برگزاری جام جهانی بر اساس «رسم» با رئیس جمهور دیدار کردند و پاداشی به آن‌ها داده شد که شامل سکه طلا بود.

او تصریح کرد که این سکه‌ها پیش از اعزام به قطر «در اتوبوس» میان بازیکنان و دیگر اعضای تیم تقسیم شد.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال بدون آن‌که به مجموع سکه‌های اختصاص یافته اشاره کند، افزود برخی بازیکنان تیم ملی و «تعدادی از کادر فنی» ۱۰ سکه و «بقیه اعضای تیم ملی» پنج سکه دریافت کردند.

او در پاسخ به مجری برنامه که «بقیه» شامل چه کسانی می‌شود و آیا شامل مدیران و هیئت رئیس فدراسیون فوتبال شده است یا نه، گفت مطلع است که رئیس فدراسیون سکه نگرفته اما درباره جزئیات توزیع پاداش میان سایر مدیران فدراسیون اظهار بی‌اطلاعی کرد.

در روزهایی که اعتراض‌ها به جان باختن مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد در شهرهای مختلف ایران در جریان بود، دیدار بازیکنان تیم ملی فوتبال با ابراهیم رئیسی و سپس سکوت اغلب آن‌ها در برابر کشته شدن معترضان به دست نیروهای امنیتی و نظامی جمهوریی اسلامی با انتقادهای وسیعی در ایران مواجه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *