سخنگوی رئیسی: ما خیلی گُل زدیم/کارشناس: دروغ میگه!

By | ۱۴۰۲-۰۳-۲۷

سخنگوی دولت رئیسی گفته: کمک کنید دستاوردها دیده شود و تلخی ها مانع دیده نشدن دستاوردها نشود ما خیلی گُل زدیم و این گل ها با مجاهدت های امثال حاج قاسم زده شده لذا باید اینها دیده شوند.

از سوی دیگر یک کارشناس اقتصادی گفته: اظهارنظر‌های دولتی‌ها نشان می‌دهد، درک صحیحی از شرایط ندارند، چطور می‌توانیم در این شرایط منتظر اصلاح اقتصادی و در نتیجه بهبودی شرایط معیشتی مردم باشیم؟

حسین راغفر درباره پررنگ شدن تنگنای معیشتی و مشکلات مردم برای تاًمین مایحتاج اولیه اظهار داشت: مردم ایران در دوره‌های مختلف گرانی را تجربه کرده اند. اما شرایطی که الان شاهدش هستیم فرا بحران است. در واقع اینکه اسم شرایط فعلی را گرانی بدانیم، صحیح نیست. این وضعیتی که مردم را گرفتار کرده است، گرانی نیست، یک بحران واقعی است.

وی گفت: مردم ما در شرایطی در تاًمین مایحتاج اولیه هم مشکل دارند که نظام حکمرانی همچنان تقابل با غرب را اصلی اصولی برای خود می‌داند و به همین دلیل بازگشت آرامش به اقتصاد ایران امری بعید به نظر می‌رسد.

وی افزود: شیوه مدیریت دیپلماسی به قدری بد است که اگر تحریم‌ها هم برداشته شوند، بازهم نمی‌توانیم مراودات تجاری با دنیا داشته باشیم که دلیل این امر چیزی جز مخالفت با پیوستن به معاهده FATF نیست. یعنی گروهی در داخل در حالی این مساًله را خیانت به استقلال کشور می‌دانند که فقط ما و کره شمالی FATF را قبول نداریم.

فیلم زیر: وعده‌درمانی و دروغ بافی رئیس جمهور شش کلاس سواد با وقاحتی غیرقابل تصور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *