لیلی مهدوی؛ من از خون به ناحق ریخته‌شده فرزندم نمی‌گذرم

By | ۱۴۰۲-۰۸-۱۹

میثم پیرفلک با انتشار تصویری از مزار پسرش کیان در اینستاگرام از برگزاری زودهنگام مراسم سالگرد او خبر داد. به گفته شاهدان، این مراسم تحت شدیدترین فشارهای امنیتی برگزار شده است.

فاطمه حیدری، خواهر جواد حیدری از کشته‌شدگان اعتراضات در شبکه ایکس نوشت :«فضای شهر ایذه بسیار امنیتی بود و نیروهای امنیتی به مادر و خواهر میلاد سعیدیان‌جو در مسیر بازگشت از مزار میلاد حمله کرده و آنها را با اسلحه تهدید کرده‌اند.»

خانم حیدری با اشاره به اینکه این سومین مرتبه‌ای است که خانواده سعیدیان‌جو «با اعمال خشونت تهدید شده‌اند»، می‌گوید: « دو نفر از همراهان بازداشت شده و خودروی آن‌ها توقیف شده است.»

بر أساس گزارش‌ها پس از آنکه پویا مولایی‌راد در ۲۱ خرداد هنگام بازگشت از مراسم دهمین سالگرد تولد کیان که بر مزارش برگزار شد، با شلیک نیروهای امنیتی کشته شد، خانواده پیرفلک شدیدا تحت فشار نیروهای امنیتی هستند.

به گفته منابع آگاه پس از کشته شدن پویا مولایی‌راد فشارها برخانواده برای سکوت و پیگیری نکردن کشته شدن کیان شدت گرفته است.

کاربران نگران وضعیت ماه‌منیر مولایی‌راد بودند به این دلیل که از ۲۱ خرداد که تولد کیان برگزار شد و پویا مولایی‌راد کشته شد،‌ ماه‌منیر مولایی‌راد در فضای مجازی فعالیتی نداشته است در حالیکه او همواره در شبکه‌های اجتماعی دادخواه پسرش کیان بوده و گفته است پسرش را ماموران حکومت ایران کشته‌اند.

امروز در مراسم سالگرد کیان پیرفلک، مادر او هم بر سر مزار حضور داشت.

فیلم زیر؛ مادر سیاوش محمودی می گوید: من از خون به ناحق ریخته‌شده فرزندم نمی‌گذرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *