رئیس پلیس امنیت ملایر به ضرب گلوله کشته شد

By | ۱۴۰۲-۱۱-۲۴

گزارش رسانه‌های ایران حاکی است یک فرمانده پلیس و یک نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حادثه جداگانه و بر اثر درگیری با افرادی که «سارق و قاتل» خوانده شده‌اند، جان خود را از دست دادند.

معاون فرماندهی انتظامی استان همدان روز دوشنبه ۲۳ بهمن به رسانه‌ها گفت محمود خداداد، رئیس پلیس امنیت شهرستان ملایر، حین دستگیری فردی که «قاتل متواری» خوانده شده، مورد اصابت گلوله او قرار گرفت و کشته شد.

این مقام پلیس همدان افزود: فرد فراری که پیش‌تر با اسلحه کمری یکی از فرزندان خود را از پا درآورده و فرزند دیگرش را زخمی کرده بود، دستگیر شده است.

از سوی دیگر، خبرگزاری فارس گزارش داد که کریم شاوردیان، نامزد انتخابات مجلس در شادگان که بر اثر درگیری با سارقان در منزلش به «کما» رفته بود، جان خود را از دست داد.

برادر این کاندیدای مجلس گفته است که او نیمه‌شب در حیاط منزل خود عده‌ای را دیده و بعد از درگیری با آ‌ن‌ها، «از حال می‌رود» و به بیمارستان منتقل می‌شود.

جزئیات بیشتری درباره دلیل به کما رفتن آقای شاوردیان منتشر نشده و تنها خبر درگذشت او روز دوشنبه اعلام شد.

پیشتر نیز پلیس استان فارس روز ۱۷ بهمن خبر داده بود که فرمانده یگان امداد پلیس شیراز حین بازرسی یک وانت نیسان «مشکوک» توسط یک سواری زیر گرفته شد و جان خود را از دست داد.

در اطلاعیه پلیس فارس آمده بود خودروی سواری «اسکورت» محموله وانت بود.

در هفته‌های اخیر اخبار دیگری درباره کشته شدن نیروهای انتظامی ایران در استان‌های مختلف ایران منتشر شده است.

احمدرضا رادان، فرمانده کل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی روز ۲۱ بهمن هشدار داد اگر قانون به‌کارگیری سلاح توسط نمایندگان مجلس اصلاح نشود، «به روزی می‌رسیم که شاید مجرمان نسبت به عوامل انتظامی جری شوند.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *