مملکت افتاده دست آفتابه های که سر لوله شان گل گذاشتند

By | ۱۴۰۳-۰۲-۱۸

سحام نیوز – وقتی ازخانه‌ای به خانه جدیداثاث‌کشی میکنید، در مسیر حمل اثاثیه اگر آفتابه را روی میز ناهار خوری در پشت خاور گذاشته باشید، همه شما را درک کرده و اعتراضی نمی‌کنند.

اما اگر در منزل جدید آفتابه همچنان روی میز در پذیرایی بماند مهمانان شما اعتراض می‌کنند تمسخر می‌کنند و پشت سرتان حرف میزنند.

حدادیان و حسین الله کرم

حالا اگر به‌جای برگرداندن آفتابه به دستشویی اصرار به نگه‌داشتن آن روی میز ناهارخوری در پذیرایی داشته و شاخه‌گلی در لوله آن گذاشته و به همه بگویید این آفتابه نیست بلکه گلدان پسامدرنیستیست ، وضع فرق می‌کند!!

متاسفانه بعد از رهبری آقای خامنه ای و ریاست جمهوری احمدی نژاد اشخاصی را با مدارک بسیار پایین رییس جمهور، وزیر ،استاندار، مدیرکل ،نماینده مجلس و یا سردار سپاه کردند و بلافاصله به آنها مدارک جعلی هم داده شد و همه « دکتر آفتابه » شدند.

با ایجاد مراکزآموزش مدیریت دولتی و دانشگاه پردیس‌های خودگردان وتربیت مدرس ونیز امام صادق و و امام حسین و پیام نور، بدون کنکور واردشان کردیم و با رانت و جعل به آنها مدارک جعلی دادیم و آفتابه‌ها را «دکتر آفتابه» کردیم که بتوانند روی میز ناهارخوری مدیریت کشور بمانند !!

چرا حالا برخی از اضافه شدن حدادیان و حسین الله کرم متعجب شده‌اند؟…..

اکنون آفتابه های دیگر با گلی در لوله به دانشگاه تهران اضافه شده اند که البته جای این آفتابه در توالت دانشگاه است..

چون وقتی از هیئت علمی فقط هیت آن باقی مانده چاره ای دیگر به نظر نمی رسد…

به هر حال الان مملکت افتاده دست آفتابه های که سر لولشون گل گذاشتند !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *