ادعای جنجالی حجت‌الاسلام قاسمیان: ماجرای هواپیمای اوکراینی تقاص عملیات فیک عین‌الاسد بود

By | ۱۴۰۲-۱۰-۲۱

حجت‌الاسلام قاسمیان در مسجد دانشگاه شریف گفت: ماجرای هواپیمای اوکراینی تقاص عملیات فیک عین‌الاسد بود

بخشی از اظهارات حجت الاسلام قاسمیان، در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان به شرح زیر است:

* بعد از ترور حاج قاسم، سردار حاجی‌زاده به کرمانشاه رفت و آماده بود که تا چند هفته با دشمن نبرد کند ولی تصمیم سایر مسئولین بر انجام ندادن و جواب ندادن بود.

* وقتی اولین اقدام شد عین الاسد، دشمن منتظر بود که حملات بعدی صورت بگیرد اما بعد از مدتی آنها فهمیدند که شما که در ازای شهادت سردار فقط عین الأسد را آن هم با اطلاع قبلی می‌زنی نتیجه این شد که طرف مقابل هیچ پاسخی نداد.

* بعد از آن، هر اتفاقی افتاد ما فقط با شعار خواستیم مسئله را حل کنیم

* فخری زاده را زدند، سید رضی را زدند، کرمان را زدند فقط گفتیم آه از غمی که تازه شود با غمی دگر؛ حال آنکه منطق قرآن اساساً این نیست. اتفاقا این منطق مانع از جنگ است.

*مسئولین منطق «مقابله» با دشمن را باید تشریح کنند.

* بنده با همه مسئولین صحبت کردم. پرسیدم شما انتقام سخت را گرفتید یا نگرفتید؟ اول همه خواستند توضیح بدهند اماگفتم گرفتید یا نگرفتید؟ آری یا خیر؟ همه گفتند: نگرفتیم. خب چرا به حرف آقا گوش نمی‌دهید؟

* اگر حاج قاسم هم قرار بود برای هلی‌برد در وسط داعش نظرسنجی کند و بگوید: آقا اجازه، آقای شورای عالی امنیت، اجازه من این کار را بکنم، آقا اجازه من آن کار را بکنم، هیچ موقع این حاج قاسم نمی‌شد.

* ما نمی‌توانیم بگوییم انتقام سختی میگیریم یا گرفته‌ایم اما مردم اطلاع ندارند. این خلاف قرآن است که ما بگوییم پاسخ سختی داده‌ایم و مردم باید از ما قبول کنند.

* کسانی که مدام برای هر اقدامی اجازه میگیرند همان «آدم‌های بپیچون» هستند. کسی که اهل اقدام باشد این‌همه معطل نمی‌کند.
خبرگزاری دانشجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *