رئیس دادگستری تهران: تا دیشب پرونده‌ای درباره مسببین ناآرامی بازار تهران به مرجع قضایی واصل نشده/ حساب اخلال‌گرا را از معترضان جدا می‌دانیم

By | ۱۳۹۷-۰۴-۰۵

برابر قانون نیروی انتظامی در جرایم مشهود حق دارد مرتکبین جرایم را ۲۴ ساعت دستگیر کند و تحت نظر قرار دهد، اما تا دیشب پرونده‌ای به مرجع قضایی واصل نشده است.

به گزارش عصر ایران، رئیس کل دادگستری تهران اظهار کرد: ما حساب اخلال‌گران را از کسانیکه تحت تاثیر مسائل اقتصادی و معیشتی و گرانی معترض هستند، جدا می‌دانیم.

غلامحسین اسماعیلی با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص دستگیری مسببان ناآرامی‌های دیروز و اخباری که مبنی بر دستگیری آنها منتشر شده بود، گفت: برابر قانون نیروی انتظامی در جرایم مشهود حق دارد مرتکبین جرایم را ۲۴ ساعت دستگیر کند و تحت نظر قرار دهد، اما تا دیشب پرونده‌ای به مرجع قضایی واصل نشده است.

رئیس کل دادگستری تهران افزود: محصول کار دیروز نیروی انتظامی، امروز به مراجع قضایی واصل می‌شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه واکنش دادگستری استان تهران به عنوان مرجع قضایی نسبت به اتفاقات دیروز بازار تهران چیست و آیا این افراد اخلال‌گر نظام اقتصادی محسوب می‌شوند یا خیر، گفت: ما حساب اخلال‌گران را از کسانیکه تحت تاثیر مسائل اقتصادی و معیشتی و گرانی معترض هستند، جدا می‌دانیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *