تعداد کشته‌های حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد به ۱۰ نفر رسید 

By | ۱۳۹۷-۱۰-۰۵

در حادثه واژگون شدن یک اتوبوس حامل دانشجویان در محوطه دانشگاه آزاد، واحد علوم و تحقیقات در تهران، تا کنون ۹ دانشجو جان خود را از دست داده‌اند.

به گفته مسئولان در این حادثه که حدود ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه به وقت تهران در شمال غرب پایتخت رخ داده، بیش از ۲۰ نفر هم زخمی شده‌اند.

تعداد کشته‌شدگان این حادثه ابتدا هفت نفر اعلام شد اما ساعاتی بعد دو نفر از زخمی‌های حادثه در بیمارستان جان خود را از دست داد.

عباس زارع‌نژاد، مشاور وزیر بهداشت ایران به خبرگزاری ایسنا گفته است که تعدادی از مصدومان حادثه “بدحال” هستند.

دادستان تهران از بازداشت دو نفر در رابطه با این حادثه خبر داده و گفته است که دو نفر دیگر هم در همین ارتباط احضار شده‌اند.

به گفته حسن عابدی، جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران، اتوبوس حامل بیش از ۳۰ دانشجو “به دلایل نامشخص با یک دیواره بتنی در حاشیه مسیر کوهستانی دانشگاه برخورد کرد و در ادامه واژگون شد”.

پیام صابریان، رئیس مرکز اورژانس تهران، گفته است که بعد از گزارش حادثه یک هلی‌کوپترامداد و ۱۵ آمبولانس به محل اعزام شده‌اند.

به گفته صابریان مصدومان حادثه به بیمارستان‌های “رسول اکرم” و “شریعتی” تهران منتقل شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا کشته‌ها و زخمی‌های این حادثه از محل خارج شده‌اند اما ماموران آتش‌نشانی برای تخلیه سوخت اتوبوس و جلوگیری از خطرات احتمالی در محل حضور داشته‌اند.

کلاس‌های درس این واحد دانشگاه آزاد در پی این حادثه تعطیل شد.

دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه پنج تهران بالاتر از میدان پونک واقع شده است.

شمار دانشجویان جانباخته دانشگاه آزاد به 10 تن رسید

سخنگوی اورژانس کشور گفت: یکی دیگر از مصدومان به نام سارا رادمنش فوت کرد.

به گزارش فارس، سخنگوی اورژانس کشور گفت: یکی دیگر از مصدومان حادثه دلخراش دانشگاه علوم و تحقیقات به نام سارا رادمنش جان خود را از دست داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *