کارلوس کیروش: قطر هزینه‌های ما را می‌پرداخت چون ایران آه در بساط نداشت

By | ۱۳۹۷-۱۱-۱۴
کارلوس کیروش، مربی پرتغالی و سابق تیم ملی ایران فاش کرد هزینه‌های تیم ملی ایران توسط فدراسیون فوتبال قطر تامین می‌شد و گفت: « قطر تمام هزینه ها را پرداخت کرد چون ایران آه در بساط نداشت. احساسات ناخوشایندی وجودم را فرا گرفته است؛ باید به سختی تلاش می کردم تا تیم، بازیکنان و کادر فنی را در کنار یکدیگر نگه دارم؛ نمی‌توان تظاهر کرد که هیچ مشکلی وجود ندارد؛ همه در این مشکل بزرگ سهم دارند.»

سرمربی تیم ملی ایران که پس از ناکامی این کشور در جام ملت‌های آسیا از سمت خود استعفا کرد، تاکید کرد: « اگر فدراسیون قطر نبود، ما هیچ چیز نداشتیم. این کمپ اردوی تیم ملی قبل از جام ملت‌ها در کمپ اسپایر را هم نداشتیم. آماده‌سازی امکان پذیر نبود. نمی‌توانستیم با ونزوئلا بازی کنیم. آن‌ها همه هزینه‌ها را دادند. هزینه سفر، هتل و همه‌ها را پرداخت کردند. قطری‌ها پرداخت کردند چون ما پولی نداشتیم. هیچی نداشتیم.»

او همچنین حضور رسانه‌های ایران در جام ملت‌ها را مرهون تلاش‌های خودش دانست و گفت: «من شخصا تلاش‌های زیادی کردم و جنگیدم تا راهی پیدا کنم تا رسانه‌های ایرانی را اینجا (امارات متحده عربی) بیاورم.»

سرمربی سابق ایران گفت که مهدی تاج، رئیس‌فدراسیون به او گفته: « میگفت دولت حتی یک پنی هم برای فوتبال هزینه نمیکند. اینکه این حقیقت دارد یا نه را از رییس فدراسیون بپرسید. هربار چیزی خواستیم رییس فدراسیون گفت: وزیر ورزش فوتبال دوست ندارد و نمیخواهد کیروش اینجا باشد… با من میجنگند، چون قرارداد با تو (کیروش) را تمدید کردم و من پول نمیدهند، چون با تو قرارداد امضا کردم.»

کارلوس کیروش از سال 2011 تا 2019 سرمربی تیم ملی ایران بود و در جام‌های جهانی 2014 و 2018 هدایت این تیم را بر عهده داشت.
دبی.العربیه نت فارسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *