اعتبارنامه «تاجگردون» منتخب گچساران در شعبه ۱۲ مجلس تایید شد وی تبعه آمریکا نیز میباشد و دارای نیروی مسلح شخصی است

By | ۱۳۹۹-۰۳-۲۰

ولی امر مسلمین جهان و تائید اعتبارنامه تاجگردون

نشست ظهر امروز شعبه ۱۲ مجلس شورای اسلامی به‌منظور بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران در مجلس شورای اسلامی برگزار و بر این اساس پس از رأی‌گیری انجام شده اعتبارنامه وی تائید شد!

رییس شعبه ۱۲ بررسی اعتبارنامه‌های نمایندگان مجلس گفت اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران در جلسه امروز این شعبه تایید شد. ناصر موسوی لارگانی اظهار داشت: ما امروز برای بررسی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون جلسه برگزار کردیم که در این جلسه اعتبارنامه وی تایید شد. وی افزود: احتمالا فردا اعتبارنامه تاجگردون در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بررسی می‌شود.

چندی پیش تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تایید اعتبارنامه تاجگردون در مجلس مخالفت و شکایتی بر روی اعتبارنامه وی گذاشتند، در این زمینه استعلامی از شورای نگهبان گرفته شد نهایتا در جلسه امروز شعبه ۱۲ اعتبارنامه مورد بررسی مجدد قرار گرفت.

تایید اعتبارنامه تاجگردون درحالی صورت گرفته که اسناد زیادی درمورد او در رسانه ها و فضای مجازی منتشر شده است. پس از رای‌گیری بین اعضا نهایتا اعتبارنامه تاجگردون با ۷ رأی منفی و ۹ رأی مثبت به تأیید شعبه ۱۲ بررسی اعتبارنامه‌های منتخبان مجلس یازدهم رسید.

حضور تاجگردون ضربه به جایگاه مجلس است/

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه‌ای حضور تاجگردون را ضربه به جایگاه مجلس دانسته است.

به گزارش جهان نیوز، در بیانیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اعتراض به اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون آمده است: فساد، کلید هر تباهی در جامعه انسانی است. یکی از ابزار انبیاء الهی در تبلیغ توحید، تربیت انسان صالح، یعنی انسانی بری از فساد بوده است.

بر اساس آموزه های قرآن، قوام جامعه به اقتصاد و سلامت آن است. سیره ائمه اطهار علیهم السلام، به ویژه مولای متقیان علی(ع) مبتنی بر ایجاد عدالت و زدودن فساد بوده است.

عدالت از جمله ملزومات ایجاد جامعه الهی است. عدالت نیازی فطری است که مربوط به زمان و مکان خاصی نیست و تباه کننده آن فساد است.

کلید واژه مهم انقلاب اسلامی ایجاد عدالت و رفع تبعیض بوده است. تاکید بر واژه مستضعفین در بیانات حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب(مدظله) و لزوم حذف شرایطی که به استضعاف مردم و جامعه می انجامیداز مطالبات مهم امام، رهبری، انقلاب و ملت بوده است.

اکنون که تحت رهبری ولی امر مسلمین جهان (حفظه الله تعالی)چله اول انقلاب را پشت سرگذاشته و گام در چله دوم گذارده‌ایم ضروری است که زمینه های ایجاد تمدن اسلامی و تقویت حرکت رو به جلوی انقلاب را مهیا کنیم.

ابزار ایجاد عدالت نیروی انسانی باورمند، پاکدست، انقلابی و ولایی است. بی شک مجلس به عنوان خانه ملت و جایگاهی که باید در آن احقاق حقوق ملّی شود، نقشی بی بدیل در این فرآیند خواهد داشت. عملکرد مجلس یازدهم در نخستین گام، نوید بخش بازگشت به آرمانهای انقلاب است.

عمل انقلابی برخی از نمایندگان مجلس در مبارزه با فساد، منجر به سوال از کسی شده است که رفتارهای او باور به عدالت را در ذهن مردم مخدوش کرده است.

مهمترین سرمایه اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ناشی از مشروعیتی است که از باور به آرمانهای انقلاب برخاسته است و تداوم حضور آقای غلامرضا تاجگردون در کسوت نمایندگی ضربه ای جبران ناپذیر به جایگاه مجلس و باور به مشروعیت نظام اسلامی است چرا که مردم شعارها را با عملکرد می سنجند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن تحسین اقدام انقلابی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در مبارزه با فساد و مخالفت با اعتبار نامه آقای غلامرضا تاجگردون مواردی را در تایید این اقدام به شرح زیر جهت توجه، بررسی و اقدام به عنوان بخشی از موارد اعلام می دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *