سپاه پاسداران: ملک ۲۰۰ میلیارد تومانی جماران زمان دولت خاتمی به ما واگذار شد

By | ۱۳۹۹-۰۵-۲۱

ابراهیم جباری، فرمانده حفاظت ولی‌ امر سپاه پاسداران،‌ در واکنش به اظهارات رییس بنیاد مستضعفان درباره اشغال ملک ۲۰۰ میلیارد تومانی این سازمان در منطقه جماران تهران گفت واگذاری آن در سال ۱۳۸۱،‌ هم‌زمان با دولت محمد خاتمی، صورت گرفته بود.

جباری دوشنبه ۲۰ مرداد اعلام کرد واگذاری ملک جماران به یگان حفاظت سپاه پاسداران در سال ۱۳۸۱ و بنا به مصوبه شورای عالی امنیت ملی و شورای امنیت کشور صورت گرفت.

او همچنین گفت سپاه ولی امر پس از انتصاب پرویز فتاح به ریاست بنیاد مستضعفان «در همان روز حکم» آمادگی واگذاری ملک جماران را به او اعلام کرد.

جباری افزود: «احتمالا آقای فتاح مطلع نبوده‌اند که سپاه برای استرداد زمین و سوله موصوف به ملک جماران پیشقدم بوده و از مدتی پیش با معاونین بنیاد برای واگذاری آن به توافق رسیده‌ است.»

جباری این ملک را «یک زمین و سوله مخروبه با کاربری پارکینگ» خواند.

فتاح در یک گفت‌وگوی تلویزیونی به تصرف املاک بنیاد مستضعفان از سوی نیروهای مسلح اشاره کرده و ارزش ملک اشغال شده این سازمان در جماران را بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان عنوان کرده بود.

رییس بنیاد مستضعفان همچنین به سپاه پاسداران اشاره کرده و افزود: «حتی یکی از املاک خوب ما در منطقه جماران در دست سپاه ولی امر است، اما آن را به بنیاد پس نمی‌دهند.»

فتاح اشاره کرده بود که او را به آن ملک راه نداده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *