ادعای ۶۵ میلیاردی مصطفی میرسلیم در مجلس انقلابی رد شد/ غضنفرآبادی: دلایل میرسلیم قانع‌کننده نبود و سندی ارائه نداد/ حامیان قالیباف به دنبال حذف میرسلیم هستند؟

By | ۱۳۹۹-۰۵-۳۰
سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان از بررسی شکایت رضایی‌کوچی از میرسلیم در نشست امروز این هیات خبر داد و گفت: هیات نظارت بر نمایندگان دلایل میرسلیم را قانع‌‍ کننده ندانست.

مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس

حجت‌الاسلام موسی غضنفر آبادی در تشریح نشست هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: آقای میرسلیم برای ارایه دلایل و مستندات خود درباره ادعای پرداخت ۶۵ میلیاردی توسط شهرداری برای رای نیاوردن طرح تحقیق و تفحص شهرداری  در این نشست حاضر شد اما دلایل و اسناد قابل قبولی را ارائه نکرد بنابراین هیات نظارت دلایل ایشان را قانع کننده تشخیص نداد.

موسی غضنفرآبادی در حالی این چند کلمه را به خبرگزاری خانه ملت گفته است که توضیح بیشتری درباره محتویات این جلسه ارائه نکرد.

این در حالی است که روز گذشته ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا ضمن تهدید میرسلیم به امتداد گفته بود: اگر ۵۰ نفر دیگر هم ادعای میرسلیم درباره تخلفات قالیباف در شهرداری را امضا کنند، پشیزی ارزش نخواهد داشت.

این فعال سیاسی اصولگرا این را هم اضافه کرده بود که: خود میرسلیم یک تخلف بزرگ را مرتکب شده و ادعایی را علیه شخصی با مبالغ کلان در رسانه مطرح کرده و بسیار کار اشتباهی کرده است. اگر این مسئله اثبات شود که ادعای میرسلیم غلط بوده، می‌توانند از او با عنوان اعاده حیثیت شکایت کنند.

حال با توجه به ادعای رئیس پیشین دادگاه‌های انقلاب استان تهران باید منتظر ماند و دید که آیا میرسلیم بار دیگر حاضر است ادعاهای خودش را مطرح کند و یا از قوه قضاییه دنبال کند و یا اینکه این بار خودش در جایگاه متهم باید پاسخگوی “سوت زدنش” باشد. و از مجلس انقلابی یازدهم حذف شود.

منبع: دیده بان ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *