کشف اجساد حلق‌آویز ۵ عضو یک خانواده در نجف‌آباد

By | ۱۴۰۱-۰۴-۱۹

مقامات انتظامی نجف‌آباد از کشف جسد اعضای یک خانواده ۵ نفره در این شهرستان خبر داده‌اند و رئیس کل دادگستری استان اصفهان نیز گفته است که احتمال وقوع «قتل» تاکنون مطرح نیست.

به گزارش رسانه‌های ایران، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این رابطه گفته است «مأموران انتظامی، دادستان شهرستان، پزشکی قانونی و سایر افراد مرتبط» عصر روز جمعه هفدهم تیرماه در محل وقوع حادثه حضور یافتند و مشاهده کردند که «۵ نفر اعضای یک خانواده همگی حلق‌آویز شده بودند.»

اسدالله جعفری با بیان اینکه تحقیقات قضایی در خصوص ابعاد حادثه فوت خانواده ۵ نفره آغاز شده، اظهار داشت: به دلیل «گذشت زمان» اجساد «فساد نعشی» پیدا کرده بودند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان همچنین گفته است که با توجه به «شواهد و قرائن و بررسی اولیه در صحنه»، مسأله «وقوع قتل» تاکنون مطرح نبوده و «اعلام دستگیری فرد یا افرادی در این رابطه در فضای مجازی، صحت ندارد.»

این اتفاق در نجف آباد، شهری بزرگ واقع در ۲۵ کیلومتری غرب اصفهان افتاده که بر اساس اعلام پلیس و مقامات قضایی جمهوری اسلامی، اجساد حلق‌آویز اعضای خانواده در زیرزمین منزلی مسکونی و بر اساس اعلام همسایه‌ها به «پلیس ۱۱۰» اعلام شده است.

روایت همسایه‌ها

از سوی دیگر، وب‌سایت «خبرآنلاین» به نقل از یکی از همسایه‌های ساختمان محل کشف اجساد، نوشته است: آنها یک خانواده ۵ نفره بودند که از «خانواده‌های قدیمی نجف آباد» به شمار می‌رفتند و «پدر و سرپرست این خانواده در قید حیات نیست» و خانواده مزبور که شامل «مادر، دو دختر، یک پسر و یک نوه» بوده که در منزلی واقع در «یکی از خیابان‌های جنوب نجف آباد» زندگی می‌کردند.

بر اساس این گزارش، آنگونه که «همسایه‌ها» می‌گویند «پشت درها و درزها مسدود شده بود» و تمام پنجره‌ها و درها «قفل شده بود» و آب و برق و گاز خانه «قطع» شده بوده است. همچنین ساعت ۱۸ روزی که این اجساد کشف شده، «داماد سابق خانواده» به پلیس مراجعه کرده و گفته است: «از همسرم جدا شده‌ام و دخترم در خانه مادربزرگش زندگی می‌کند. سه شنبه تا امروز برای بردن دخترم به آنها زنگ می‌زنم ولی گوشی همه آنها خاموش است و هیچ پاسخی دریافت نمی‌کنم.»

در بخش دیگری از گزارش آمده که هنوز مشخص نشده است اتفاق مرگبار در شهرستان نجف آباد استان اصفهان، بر اثر «قتل» بوده یا «خودکشی گروهی» باعث مرگ اعضای این خانواده شده است.

این درحالی است که سایت خبری برنا در این رابطه از دستگیری یک نفر خبر داد و نوشت که تعیین علت مرگ‌ این پنج نفر در دست بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *