علی کریمی می‌گوید خود و خانواده‌اش تهدید شده‌اند

By | ۱۴۰۱-۰۸-۰۲

علی کریمی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران که در اعتراض‌های اخیر از معترضان حمایت کرده است، روز دوشنبه به‌طور تلویحی به برخی گزارش‌ها درباره تلاش برای ربودن او در امارات متحده عربی واکنش نشان داد.

آقای کریمی در توئیتی از مردم ایران قدردانی کرده که «نگران» او شده‌اند، و در عین حال تایید کرده که «من و خانواده‌ام از طرق مختلف تهدید شدیم و می‌شویم ولی نه از طریق تماس مستقیم».

این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال افزوده که «البته من مهم نیستم. من همچنان عزادار و نگران هموطنانم در جای جای میهن عزیزم هستم و همه هم وغم من آرامش مردم سرزمینم است».

روز دوشنبه برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی گزارش دادند که مهران مدیری، بازیگر تلویزیون و سینما، در سفر اخیر خود به امارات متحده عربی، در «عملیات نافرجام» نیروهای امنیتی برای «ربودن» علی کریمی از طریق بندر فجیره و با استفاده از «دو قایق تندرو» دست داشته است.

بر اساس این ادعا که رادیو فردا نمی‌تواند صحت‌وسقم آن را تایید کند، مهران مدیری روز دوم مهر برای «به دام انداختن» علی کریمی راهی امارات می‌شود ولی موفق به تماس با او نمی‌شود. سپس از طریق یکی از دوستان کریمی با او تماس می‌گیرد و در فجیره با هم قرار ملاقات می‌گذارند.

مهدی رستم‌پور، خبرنگار ورزشی، در این زمینه در صفحه اینستاگرام خود نوشته که علی کریمی پیش از رسیدن به محل قرار، از طریق یکی از دوستان خود پیامی دریافت می‌کند مبنی بر این‌که «فجیره تله است».

طبق این روایت، ویدئوی مهران مدیری در روز ۳۰ شهریور خطاب به حکومت با پیام «دست از خشونت بردارید» یک «تور اطلاعاتی» بود، و در حالی که او به‌دستور دادستان تهران «ممنوع‌الخروج» شده بود ولی روز دوم مهر به امارات رفت تا در طرح ربودن علی کریمی مشارکت کند.

وحید اسماعیلی، خبرنگار ورزشی، نیز در این زمینه نوشته که پس از ناکام ماندن «حیله» مهران مدیری، او از طریق دوبی به ایران برگشت و گرفتن گذرنامه او در فرودگاه نیز «شایعه» و برای «ردگم‌کنی» بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *