اعتراضات شبانه و تخریب تبلیغات «جشن حکومتی» در تهران، بندرعباس، اصفهان، رشت و مشهد

By | ۱۴۰۱-۱۱-۱۴

مناطق مختلف شهر تهران از جمعه تهرانپارس، جمالزاده، نازی‌آباد، شریعتی، شهرک باقری و شهرک اکباتان و همچنین مناطقی از شهرهای بندرعباس، اصفهان، رشت، مشهد و تعداد دیگری از شهرهای ایران، شامگاه پنج‌شنبه سیزدهم بهمن ماه صحنه شعارهای شبانه ضد حکومتی و همچنین تخریب و آتش زدن بنرهای تبلیغات جشن حکومتی بودند.

در شهر تهران جمعی از معترضان شامگاه پنج‌شنبه در محدوده خیابان جمالزاده اقدام به سردادن شعارهای شبانه از جمله شعار «مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی» و «مرگ بر دیکتاتور» کردند.

معترضان همچنین در تهرانپارس واقع در شرق تهران نیز شامگاه پنج‌شنبه سیزدهم بهمن ماه به سردادن شعارهای شبانه علیه جمهوری اسلامی پرداختند. «مرگ بر دیکتاتور»، و «حکومت بچه‌کش نمی‌خوایم نمی‌خوایم» از جمله شعارهای شامگاه پنج‌شنبه در تهرانپارس بود.

جمعی از معترضان در نازی‌آباد، از محله‌های قدیمی جنوب تهران، نیز شامگاه پنج‌شنبه با سردادن شعارهای شبانه به اعتراضات خود ادامه دادند. معترضان در نازی‌آباد از جمله شعار «مرگ بر دیکتاتور»، «امسال سال خونه سید علی سرنگونه» و «خامنه‌ای ضحاک می‌کشیمت زیر خاک» سردادند.

شهرک اکباتان شامگاه پنج‌شنبه بار دیگر صحنه شعارهای شبانه و ضد حکومتی جمعی از مردم بود. معترضان در اکباتان شعارهایی چون «مرگ بر دیکتاتور»، «مرگ بر خامنه‌ای ضحاک» و «مرگ بر خامنه‌ای قاتل» سردادند.

جمعی از مردم نیز شامگاه پنج‌شنبه سیزدهم بهمن ماه باردیگر در شهرک باقری واقع در منطقه ۲۲ تهران اقدام به سردادن شعارهای شبانه و ضد حکومتی کردند. معترضان در این شهرک از داخل خانه‌ها و مجتمع‌های مسکونی خود شعار «مرگ بر دیکتاتور»، «امسال سال خونه، سید علی سرنگونه» و «قسم به خون یاران، ایستاده‌ایم تا پایان» سردادند.

شعارهای شبانه در بخشی از محلات مسکونی محدوده خیابان شریعتی تهران نیز شامگاه پنج‌شنبه ادامه یافت و معترضان در این منطقه از جمله شعار «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر جمهوری اسلامی» سردادند.

مناطقی از بندرعباس نیز پنج‌شنبه شب شاهد شعارهای شبانه و ضد حکومتی جمعی از مردم معترض این شهر بود و از جمله معترضان در محدوده خیابان صمدو بندرعباس اقدام به سردادن شعارهایی چون «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر خامنه‌ای» کردند.

شهر اصفهان نیز شامگاه پنج‌شنبه شاهد اعتراضات پراکنده و شعارهای شبانه بود و جمعی از مردم در منطقه گلسار رشت نیز اقدام به سردادن شعارهای شبانه علیه جمهوری اسلامی کردند.

معترضان در مشهد نیز شامگاه پنج‌شنبه اقدام به آتش زدن بنرهای تبلیغات جشن حکومتی «دهه فجر» کردند و از جمله بنرهای بزرگ نصب شده در یکی از پل‌های عابر در مرکز شهر مشهد را به آتش کشیدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *