بهاره سلیمانی بعد از آزادی از زندان اوین گیسوانش را برید

By | ۱۴۰۱-۱۱-۲۶

بهاره سلیمانی و نازنین محمدنژاد، دو زندانی سیاسی شامگاه ۲۵ بهمن از زندان اوین آزاد شدند. آنها لحظاتی پس از آزادی، ترانه برای تو کوچه رقصیدن را خواندند و بهاره برای کسانی که در خیزش انقلابی زن زندگی آزادی جان‌شان را از دست دادند، موهایش را قیچی کرد.

یادی از بازداشتی‌های شهرک اکباتان

حساب «شهرک اکباتان» در توئیتر از بازداشتی‌های این مجموعه مسکونی در تهران یاد کرده است.

در «پرونده اکباتان» پنج نفر به اتهام قتل یک «طلبه بسیجی» به نام آرمان علی‌وردی بازداشت شده‌اند و اعترافات اجباری آنها از صدا و سیما پخش شده است.

به گزارش رادیو فردا، میلاد آرمون یکی از این پنج‌ نفر است (عکس زیر) که علیرغم تلاش فرمانده انتظامی برای متهم کردن او به استفاده از چاقو، با چشمانی بسته، چند بار مقابل دوربین تکرار کرد که نقشی در قتل آرمان علی‌وردی نداشته است.

در پایان آذرماه گذشته بازداشت‌شدگان این پرونده با لباس زندان به شهرک اکباتان برده شدند و رسانه‌های حکومتی از «بازسازی صحنه قتل» نوشتند.

گفته می شود میلاد آرمون در زندان رجایی شهر کرج است و دو هفته تا زمان برگزاری دادگاه وی باقی مانده، میلاد برای گرفتن اعتراف اجباری شدیدا شکنجه شد وجزء جوانان بی گناه اکباتان است که با اتهام مشارکت درقتل طلبه بسیجی در جریان خیزش مردمی بازداشت شد. صدای میلاد باشید، امید او به ماست…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *