اعتراف تلویزیونی رهبر حماس ابومرزوق، نفر شماره سه حماس : رژیم‌های عربی خواهان از بین رفتن ما هستند و آرزوی نابودی ما را دارند!!

By | ۱۴۰۲-۰۸-۰۹

حکومت های عربی منطقه از جمله حکومت خودگردان فلسطینی همه خواهان از بین رفتن ما هستند و آرزوی نابودی ما را دارند…فیلم زیر با ترجمه فارسی؛ موسی ابومرزوق، عضو ارشد حماس می گوید این عبارتی است که حکومت‌های عربی در دیدار با غربی‌ها در مورد ما به کار برده‌اند: آنها را از بین ببرید!

در همین حال سفیر اسرائیل در سازمان ملل، خامنه ای را با هیتلر مقایسه کرد و گفت: رژیم آیت‌الله همان رژیم نازی است و ارتش آن شامل حماس، جهاد اسلامی فلسطین، حزب‌الله، حوثی‌ها، سپاه پاسداران و سایر جهادگرایان وحشی‌ست. شعارشان مرگ بر آمریکا و اسرائیل و بریتانیا است. در همه جا گرد مرگ و نابودی می‌پاشند و اگر هیتلر حساب توئیتر داشت دقیقاً مشابه حساب توئیتر خامنه‌ای بود…

مئیر جاودانفر، استاد دانشگاه رایخمن اسرائیل نیز به رادیو فرانسه گفته: جمهوری اسلامی صد در صد در حملۀ اخیر حماس به اسرائیل دست داشته و اسرائیل پس از جنگ با حماس باید سراغ حزب‌الله و حکومت ایران برود.

خبرگزاری فرانسه امروز در گزارشی نوشت: جنگ در غزه علیه حماس در حالی پیش می رود که مسئول سازمان امدادرسانی سازمان ملل گفته: اکثر فلسطینی‌های غزه احساس می‌کنند در جنگی گرفتار شده‌اند که هیچ ارتباطی با آن ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *