ابوالفضل قدیانی:علی خامنه‌ای و جمهوری اسلامی با موجودیت ایران و ملّت ایران در تناقض‌اند

By | ۱۴۰۲-۱۰-۰۷
مستبد قدرت‌پرست و خون‌ریز ایران و اعوان و انصار سرکوبگرش رذیلانه فرصت را غنیمت شمرده با سوء استفاده از توجه افکار عمومی جهان به جنگ اسراییل با فلسطین و نسل کشی وحشیانه حکومت اسراییلِ نژاد پرست و بمب باردمان‌های ویرانگر و بی‌سابقه علیه مردم غزه، دست به سرکوب و جنایات بیشتر گشوده و در همین دو سه هفته‌ی اخیر تعداد زیادی از بی‌پناهانِ مظلوم زندانی را به بهانه محکوم به اعدام بودن به قتل رسانده است .

این جنایات در راستای استراتژی رسوای النّصر بالرعب و بازتاب رعب و وحشت ماشین سرکوب علی خامنه‌ای، جبّار دشمنِ ملّت ایران، از سقوط نظام فاسد جمهوری اسلامی است که کابوس شبانه آنان و تمامی جباران ضد بشر است.

این آدم‌کشی‌ها برای تشفّی کینه‌توزی‌ها و انتقام‌جویی‌های جبّار ستم پیشه ایران علی خامنه‌ای و طولانی‌تر کردن حکومت سیاه و ننگین او و اعوان و انصار سرکوب‌گرش انجام می‌گیرد که جملگی دل پر کینه‌ای نسبت به اکثریت قریب به اتّفاق ملتی دارند که خواهان رفتن این نظام فاسد هستند.

از آغاز جنبش تحول آفرین زن، زندگی، ازادی و حمایت گسترده و شجاعانه دانشجویان و اساتید مدافع آزادی و عدالت از این جنبش، سرکوب دانشجویان و اساتید بسیار شدید شد به طوری که بسیاری از دانشجویان احضار ، دستگیر و زندانی شدند، بسیاری ممنوع الورود، عده ای اخراج و کثیری مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و از هیچ گونه تحقیر و توهینی نسبت به دانشجویان عزیز مضایقه نکردند اما دانشجویان هم‌چنان مقاومت می کنند و هرجا که مجالی باشد صدای اعتراضشان را به گوش مردم ایران می رسانند و به مبارزه خود علیه استبداد دینی ادامه می‌دهند . گر چه نظام سرکوبگر جمهوری اسلامی حلقه اختناق را تنگ‌تر و تنگ‌تر می‌کند اما این که بتواند دانشجویان را به سکوت وادارد، تنها یک توهم و آرزو اندیشی است.

چندی قبل سازمان عفو بین‌الملل گزارش هولناکی منتشر کرد که بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت. این گزارش نشان می‌دهد که عمّال شکنجه‌گر علی خامنه‌ای جبار ستم پیشه ایران چگونه دد منشانه به جان معترضان بی پناه پس از بازداشت می‌افتند و با چه حد از درنده خویی و رذالت آنان را تحت شکنجه و عذاب قرار می‌دهند. انواع شکنجه و آزار از ضرب و شتم بسیار شدید تا وارد کردن شوک الکتریکی، از عریان کردن بازداشت شدگان تا تجاوز به برخی دختران و پسران به منظور شکستن و تحقیر آنان صورت می‌گیرد. گرچه این اخبار دا خود زندانیان شکنجه شده یا همبندیان این عزیزان، مطرح و افشا شده است، اما گزارش سازمان عفو بین‌الملل گزارشی تحقیقی و مستند است بنابراین عمق فاجعه را بیشتر نشان می دهد و این‌حکومت را بیشتر در معرض افکار عمومی قرار می‌دهد. در هر حال این اعمال و رفتار ضد انسانی ریشه در عقده حقارت ، کینه و انتقام‌جویی و دشمنی بی پایان علی خامنه‌ای با ملت ایران دارد که بشدّت مخالف حکومت نامشروع ، غیر قانونی و ظالمانه او هستند.

دو هفته پیش خبر غارت و چپاول بیش از سه میلیارد دلاری چای دبش نیز منتشر شد. فساد گسترده‌ای که هنوز تمامی ابعاد آن افشا نشده و عاملان اصلی حکومتی آن معرفی نشده‌اند و به احتمال قوی سران اصلی این باند مافیایی مانند باندهای مافیایی دیگر معرفی و مجازات نخواهند شد البته آدم‌های دست چندم و پادو احتمالا قربانی می‌شوند، چرا؟چون مهره های اصلی وابسته به علی خامنه‌ای جبار چپاول‌گر ایرانند . او اجازه نخواهد داد نوکران فاسد فرمانبرش مجازات شوند زیرا اصولاً این فساد از وی ریزش می کند. او و این نظام, قائم بر فسادند به همین علت فساد پایان نخواهد یافت و چنان‌چه فساد پایان یابد علی خامنه‌ای و نظامش نیز سقوط خواهند کرد؛ فساد سیستماتیک است و لذا غیر قابل اصلاح. تا این نظام هست فساد و غارت و سرکوب و جنایت هست و روز به روز هم گسترده‌تر می شود و شدت بیشتری هم می‌گیرد و این فجایع تداوم پیدا خواهد کرد. اساساً علی خامنه‌ای و نظام جمهوری اسلامی با موجودیت ایران و ملّت ایران در تناقض‌اند و جمع این دو نقیض محال است بنابراین ملت ایران راهی جز بر کناری علی خامنه‌ای و نظام جمهوری اسلامی ندارد و دیر یا زود به این هدف‌نیز خواهد رسید و نظام مورد قبول خود را که به اعتقاد من همانا جمهوری دموکراتیک سکولار بر مبنای حقوق بشر است بر پا خواهد کرد؛ به امید آن روز .

در پایان لازم است متذکر شوم که علی خامنه‌ای مستبد قدرت‌پرست و خود‌شیفته ایران ممکن است با ماجرا جویی‌ها و فتنه‌انگیزی‌هایش در منطقه موجب شود که ایران را به جنگی خانمان‌سوز بکشاند و کشور را به ویرانه‌ای بدتر از سوریه و غزه تبدیل کند. گر چه او از جنگ به‌شدّت وحشت دارد اما یک تحلیل و محاسبه غلط از سوی وی ممکن است آمریکا و ناتو را تحریک به حمله به ایران کند آن وقت تمامی زیر ساخت‌های ایران نابود خواهد شد و زندگی برای ملّت مظلوم ایران تبدیل به جهنم می‌شود. به همین دلیل و د‌ه‌ها دلیل و علّت دیگر باید حکومت علی خامنه‌ای و نظام جمهوری‌اسلامی به دست ملّت ایران بر چیده شود تا ایران از خطر مصون بماند. همانطور که مکرر گفته‌ام مسالمت آمیز ترین و خشونت پرهیز‌ترین شیوه تغییر نظام جمهوری اسلامی استعفای علی خامنه‌ای و برگزاری رفراندوم است.ظاهراً از نظر بسیاری رفراندوم غیر ممکن است اما به نظر من اگر این شعار تبدیل به شعار ملّی شود ممکن خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *