خودداری فرهاد مجیدی از پاسخ به تلویزیون ایران؛ ‘وقاحت در چه حد که عکس کاپیتان مرا وریا غفوری محو می‌کنید’ 

By | ۱۴۰۱-۰۲-۳۰

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، در اعتراض به حذف تصویر وریا غفوری، از پاسخ به برنامه “فوتبال برتر” تلویزیون ایران خودداری کرد.

فرهاد مجیدی در نشست مطبوعاتی پس از بازی استقلال با آلومینیوم اراک، پس از پرسش خبرنگار این برنامه گفت برای شرکت در برنامه آنها تحت فشار بوده، اما حاضر به پاسخگویی به سوالات آنها نیست.

او گفت: “وقاحت در چه حد که عکس کاپیتان من را محو می‌کنید؟ من هیچ وقت جواب شما را نمی‌دهم.”

تیم فوتبال استقلال تهران به قهرمانی لیگ برتر رسیده است و برنامه فوتبال برتر در پرداختن به استقلال تصویری از بازیکنان آن را نشان داد که وریا غفوری، کاپیتان تیم، در آن حضور نداشت.

وریا غفوری چند روز پیش در جمع خبرنگاران از گرانی‌ها در ایران انتقاد کرد. وریا غفوری پیش از این هم صحبت‌هایی انتقادی مطرح کرده است.

ابتکار عمل در ادای احترام بازیکنان استقلال به سحر خدایاری، زن جوان فوتبال‌دوستی که پس از تعقیب قضایی برای رفتن به استادیوم خودسوزی کرد هم به وریا غفوری نسبت داده می‌شود.

فرهاد مجیدی در پاسخ به خبرنگار فوتبال برتر گفت: “دوست نداشتم حرف بزنم وگرنه خیلی حرف برای گفتن است و بگویم چه نهادهایی به ما فشار آوردند که در برنامه شما صحبت کنم اما قبول نکردم.”

فرهاد مجیدی با اشاره به احترام خود برای ناصر حجازی، گفت: “من فرزند حجازی هستم و کسی نمی‌تواند به من بگوید کجا بروم.”

ناصر حجازی، از دروازه‌بانان پرافتخار تیم ملی فوتبال ایران و همچنین مربی تیم استقلال بود و گاه انتقادهایی را مطرح می‌کرد.

وریا غفوری پس از بازی با آلومینیوم اراک در اینستاگرام خود نوشته: “عشق بی پایان استقلال”.

وریا غفوری پس از قطعی شدن قهرمانی استقلال در اولین مصاحبه در جمع خبرنگاران به موج گرانی و اشاره و با مردم معترض ابراز همدردی کرد.

وریا غفوری گفت: “‌واقعا ناراحت می‌شوم و بغض گلویم را می‌گیرد چون کاری از دست ما برنمی‌آید. نمی‌دانم واقعا چطور مسئولین این موقعیت‌ها را می‌بینند و شرمنده نمی‌شوند. در اهواز خیلی درگیری و مشکلات هست، خیلی اعتراض کرده‌اند.

“امیدوارم این مسائل به بهترین نحو جمع بشود و مردم ما به شکلی که لیاقتش را دارند زندگی کنند. عمرمان کوتاه است و ما باید سعادتمند زندگی کنیم این حق مردم ایران است که سعادتمند زندگی کنند.”

پنجشنبه شب مهدی رحمتی، دروازه‌بان پیشین تیم ملی ایران و مربی تیم آلومینیوم اراک هم پس از بازی با استقلال انتقادهای مشابهی را مطرح کرد.

مهدی رحمتی با تبریک قهرمانی به هواداران استقلال گفت: “واقعا لذت می‌برم که این صحنه‌ها را می‌بینم. همین که مردممان در این شرایط بد، اصلا قابل توجیه نیست این شرایط بد اقتصادی و این همه فشار اقتصادی. خدا را شکر مردم آمدند و این بازی را دیدند.”

بی بی سی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *