تظاهرات شبانه در تهران، کرج و اصفهان: «ما اومدیم دوباره، خیزش ادامه داره»

By | ۱۴۰۲-۰۲-۱۲

چندین منطقه شهر تهران از جمله ستارخان و صادقیه در غرب و تهرانپارس در شرق و همچنین گوهردشت کرج شامگاه دوشنبه صحنه اعتراضات خیابانی و سردادن شعارهایی چون «مرگ بر ستمگر، درود بر کارگر»، «مرگ بر خامنه‌ای» و «زن، زندگی، آزادی» بود.

در اصفهان نیز معترضان با برپایی تظاهرات خیابانی ضمن سردادن شعارهایی در حمایت از «کارگران، زندانیان سیاسی و توماج صالحی»، از جمله شعار «ما اومدیم دوباره، خیزش ادامه داره» و «حکومت عمامه، وقتش دیگه تمامه» سردادند.

در منطقه ستارخان تهران شامگاه دوشنبه به مناسبت روز جهانی کارگر، جمعی از مردم معترض با برپایی تظاهرات خیابانی شعارهایی چون «مرگ بر ستمگر، درود بر کارگر»، «مرگ بر دیکتاتور» و «مرگ بر خامنه‌ای» سردادند.

همچنین در منطقه صادقیه نیز جمعی از معترضان اقدام به سردادن شعارهایی چون «مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی»، «فقر، فساد، گرونی، میریم تا سرنگونی»، «مرگ بر دیکتاتور» و شعارهایی علیه سپاه پاسداران کردند.

معترضان در تهرانپارس از جمله «فلکه سوم» این منطقه دوشنبه شب بار دیگر به خیابان آمدند و شعارهایی چون «سیدعلی بی‌ریشه، خیزش تموم نمیشه»، «مرگ بر دیکتاتور»، «فقر، فساد گرونی، میریم تا سرنگونی» سردادند.

منطقه گوهردشت کرج نیز همزمان با روز جهانی کارگر شامگاه دوشنبه شاهد اعتراضات خیابانی جمعی از مردم و طنین‌انداز شدن شعارهای ضد حکومتی و همچنین شعار «زن، زندگی، آزادی» بود.

در همین حال تصاویر منتشر شده از شهر قم نشان می‌دهد که بخش‌هایی از این پایتخت مذهبی جمهوری اسلامی شامگاه دوشنبه شاهد شعارنویسی ضد حکومتی از جمله شعار «مرگ بر خامنه‌ای» بود.

جمعی از مردم اصفهان نیز شامگاه دوشنبه به مناسبت روز جهانی کارگر، به خیابان آمدند و با برپایی تظاهرات اقدام به سردادن شعارهایی علیه جمهوری اسلامی و در حمایت از زندانیان سیاسی کردند.

در جریان این تظاهرات که با وجود فضای به شدت امنیتی در خیابان‌های اصلی شهر اصفهان برگزار شد، معترضان شعارهایی چون «زن، زندگی، آزادی»، «مرگ بر خامنه‌ای، لعنت بر خمینی» و «مرگ بر جمهوری اعدامی»، «ما اومدیم دوباره، خیزش ادامه داره» و «حکومت عمامه، وقتش دیگه تمامه» سردادند.

معترضان در اصفهان همچنین با فریاد نام «توماج صالحی» به حمایت از این خواننده معترض پرداختند که از شش ماه پیش بازداشت شده است.

همچنین مناطقی چون شهرک اکباتان، شهرک چیتگر، اختیاریه، هفت تیر، شهرک باقری در تهران، مناطق گلشهر و مهرشهر کرج و مناطقی از چند شهر دیگر نیز شامگاه دوشنبه یازدهم اردیبهشت شاهد طنین‌انداز شدن شعارهای ضد حکومتی و شعارهایی علیه علی خامنه‌ای و سپاه پاسداران بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *