انتقاد پرویز پرستویی، بازیگر ایرانی از «رفتار دوگانه» ابراهیم رئیسی با زنان بدون حجاب/ چراغ خاموش سفر کنید/ چراغ خاموش سفر کنید

By | ۱۴۰۲-۰۲-۱۵
عکسی از ابراهیم رئیسی در سفر اخیرش به سوریه در حال ادای احترام به زنان بدون حجاب در کاخ بشار اسد واکنش‌های زیادی داشته و بسیاری آن را با برخوردهای خشنی که با زنان بدون حجاب در ایران می‌شود، مقایسه کردند.

سپاهی‌ها می‌گفتند «مدافعان حرم» به سوریه اعزام می‌شوند تا حجاب نرود اما زنان بی‌حجاب به استقبال ابراهیم رئیسی رفتند

پرویز پرستویی بازیگر شناخته شده سینمای ایران با انتشار پستی در اینستاگرام از «رفتار دوگانه» رئیس جمهور ایران در برابر زنان بدون حجاب انتقاد کرد.
او در این متن با اشاره به گفتگوی ابراهیم رئیسی با زنان بدون حجاب در دمشق با همراهی بشار اسد نوشته است: «در این ۹ ماه گذشته چقدر خون‌ها ریخته شد، چقدر خانواده‌ها داغدار شدند و چقدر از هم وطنان در بند هستند، آن هم شروعش مثلا برای بد حجابی بود.»
آقای پرستویی در ادامه با اشاره به سخنان رئیسی برای کمک به بازسازی تخریب‌های سوریه گفته است: «تعداد زیادی از هم وطنان روزگار را به سختی می گذرانند. فقر، اعتیاد، بیکاری و بی سرپناهی در اطرافمان به وفور دیده می شود.»
او در پایان نوشته است: «بهتر است چراغ خاموش سفر کنید. در سفرهایتان از این عکس‌ها نگیرید و از این حرف‌ها نزنید و داغ دل مردم را تازه نکنید.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *