آخوند نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود: خودرو شاسی‌بلند رانت نیست، مانند برنج و روغن از امور رفاهی است 

By | ۱۴۰۲-۰۲-۱۹

آخوندک رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی می‌گوید: خودروهای شاسی‌بلند رانت محسوب نمی‌شود، و مانند برنج و روغن از امور رفاهی است.

به گزارش سایت جماران، آخوند نصرالله پژمانفر روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت با بیان این‌که «بررسی جدیدی صورت نگرفته است»، گفت: من به عنوان کمیسیون اصل نود موضوع دریافت خودرو بابت استیضاح، به نمایندگان مجلس را تکذیب می‌کنم.

این نماینده مجلس ملایان افزود: نمایندگان مجلس و مجموعه‌ها از هیچ رانتی استفاده نکرده‌اند و امور رفاهی در هر اداره‌ای چون برنج و روغن در اختیارشان گذاشته می‌شود.

کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی، مسئول رسیدگی به شکایت‌های مردم از عملکرد قوه مجریه، قوه قضائیه و قوه مقننه در مجلس شورای اسلامی است.

دو نماینده مجلس شورای اسلامی روز ششم شهریور فاش کردند که بیش از ۷۰ دستگاه خودرو شاسی‌بلند به نمایندگان تحویل داده شد تا استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) را پس بگیرند.

در دو هفته‌ای که از طرح این موضوع می‌گذرد، موارد دیگری از فساد حکومتی در این زمینه فاش شده است و بر اساس گزارش رسانه‌های ایران، «مقام‌های قوه قضائیه و امامان جمعه هم خودروهای شاسی‌بلند و رانتی گرفته‌اند».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *