ابوالفضل قدیانی:‌ علی خامنه‌ای و عوامل سرکوبگرش، همچنان تشنه‌ خون هستند

By | ۱۴۰۲-۰۲-۳۰

ابوالفضل قدیانی کنشگر سیاسی در یادداشتی که در کانال تلگرام کلمه منتشر شده نوشت: «علی خامنه‌ای خودکامه قدرت‌پرست و خونریز ایران و عوامل سرکوبگرش همچنان تشنه‌ خون هستند.»

این فعال سیاسی مخالف رهبر جمهوری اسلامی در ادامه با اشاره به اعدام سه جوان معترض در زندان اصفهان افزود: «همگان می‌دانند که این عزیزان، تحت شکنجه‌های وحشیانه وادار به اعتراف شده‌اند،قدر مسلم آن است که هرگز دادرسی عادلانه نه درباره این سه جوان و نه درباره دیگر محکومان انجام نشده است.»

قدیانی تصریح کرد:«هنگامی که وحشت از دست دادن قدرت، حس انتقام‌جویی و تزویر و رذالت یک‌جا جمع شود این چنین اعمال و مقاصد شومی شکل می‌گیرد، در مقابل باید تمامی آزادی‌خواهان و آزادگان و مخالفان این نظامِ ضدملّی صدای خود را به اعتراض بلند کنند و هر اقدامی که در توان‌شان است انجام دهند تا ماشین کشتار نظام ولایی متوقف شود.»

آقای قدیانی تصریح کرد: «در هر صورت مقصر و مسئول اصلی این جنایات علی خامنه‌ای است که باید پاسخگو باشد.»

صالح میرهاشمی، مجید کاظمی‌شیخ‌شبانی، و سعید یعقوبی‌کردسفلی، متهمان پرونده «خانه ‌اصفهان» بامداد جمعه ۲۹ اردیبهشت اعدام شدند.

این سه نفر به قتل دو بسیجی و یک مامور انتظامی متهم شده بودند. این در شرایطی بود که آنها و خانواده‌هایشان بارها این اتهام را رد کرده بودند. این سه متهم همچنین گفته بودند که پس از شکنجه‌های فراوان وادار به انجام اعترافات تلویزیونی شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *